Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Mademoiselle Zhivago Booklet Messages

Ιδού η μετάφραση των δύο μηνυμάτων της Lara και του Igor,στο booklet του Mlle. Zhivago.Ευχαριστούμε την jasmine007 και τον Tar.
Here it is the translation of the booklet's messages of Lara and Igor.Many thanks to jasmine007 for the translation and to Tarcisio for the photos.

Lara
Photobucket
Αυτή η νέα δημιουργία είναι η συνάντηση ανάμεσα σε δύο εραστές που ερωτεύτηκαν τη μουσική...δύο ψυχές που δέθηκαν παντοτινά σε ένα εξωπραγματικό ταξίδι που ξεκίνησαν για να το δημιουργήσουν(το άλμπουμ)...το πάθος μου,οι ελπίδες μου,οι σκέψεις μου και η χαρά που έχω κρατήσει από τα παιδικά μου χρόνια...μπορείτε να τα ακούσετε όλα σε κάθε τραγούδι.
Ελπίζω ότι θα νιώσετε το βάθος των συναισθημάτων που νιώσαμε όταν δουλεύαμε γι'αυτό το άλμπουμ.
Πρέπει να παραδεχτώ ότι η καρδιά μου χτυπάει με ταχύτερο ρυθμό,στη σκέψη ότι όλοι θα εξοικειωθούν με τη δημιουργία μας.
Εδώ είναι λοιπόν το "Mademoiselle Zhivago"...
Με ειλικρινά αισθήματα,
Lara

This new creation, is a meeting between two lovers, who fell in love with music… Two souls bounded forever on an extraordinary journey which they set out to create it… My passion, my hopes, my thoughts and my joy that I have kept from childhood… you can hear them all in every song.
I hope you will feel the depth of emotions that we experienced while working on this album.
I must admit, my heart is beating in an accelerated pace with the thought that you all will acquaint with our creation.
Here it is “Mademoiselle Zhivago”….
With sincere feelings,
Lara


Igor
Photobucket
Είμαι τρομερά χαρούμενος που η Μοίρα μου επέτρεψε να εκπληρώσω το μεγάλο μου όνειρο και να μπορέσω να το δημιουργήσω δίπλα στη Lara.Να δημιουργήσω με την Τραγουδίστρια Lara Fabian,με την Στιχουργό Lara Fabian,με την Ηθοποιό Lara Fabian.
Δουλεύοντας για το "Mademoiselle Zhivago",βουτηξαμε σε έναν υπερεαλιστικό κόσμο που τον δημιουργήσαμε.
Νέες πόλεις και χώρες,περίεργες μοίρες,αγάπη και χωρισμός,συναντήσεις,θλίψη και χαρά.
Δημιουργώντας αυτόν τον κόσμο,ζήσαμε λίγο τις ζωές των ηρώων.
Πραγματικά θέλω και εσάς να είστε εκεί,σ'αυτόν το μεγάλο κόσμο που όλα κυριαρχούνται από τη Μουσική και την Ποίηση.Ακούστε!
Igor Krutoi

I am extremely happy that Fate allowed me to accomplished my big dream and that I could create it next to Lara. Create with the Singer Lara Fabian, with the Poet Lara Fabian, with the Actress Lara Fabian.
Working on “Mademoiselle Zhivago” we dived into a surreal world, which we created.
New cities and countries, strange fates, love and separation, meetings, grief and joy.
By creating this world, we have lived a little the lives of the heroes.
I really want you,too,to be there in this big world where everything is ruled by Music and Poetry. Listen!
Igor Krutoi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου