Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

TLFM Canada - Release letter

Η Lara με αφορμή την κυκλοφορία του άλμπουμ TLFM,έγραψε ένα γράμμα προς τους fans της και τα ΜΜΕ.


"Στη πρώτη μου αγάπη,
όταν τα πεπρωμένα μας συναντήθηκαν η μουσική μου γεννήθηκε,
ανακάλυψε τις αρμονίες της χάρη σ' εσάς.
Μέσα στη σιωπή μου συγκεντρώθηκαν οι πρώτες μου λέξεις αγάπης
και βρήκαν τις αισθήσεις τους χάρη σ' εσάς.
Κάπου στη μέση ανάμεσα στη γέννησή μου και την υιοθέτησή μου,
σημάδεψα τις ρίζες μου,χάρη σ' εσάς.
Στη καρδιά της φωνής μου και το μακρύ της ταξίδι,
βρήκα την εκπλήρωση χάρη σ' εσάς.
Πέρα από τον χρόνο που πέρασε και τις αναμνήσεις μου,
εσείς είστε ο χώρος και το μέρος...
που η ψυχή μου ακόμα επιστρέφει.
Το φως σας είναι ο οδηγός μου,η ζεστασία σας ο ενθουσιασμός μου...
το όνομα σας είναι ένα μεγάλο χαμόγελο,Quebec...
η αγάπη μου είσαι εσύ"

Η Lara θα βρεθεί εκεί για promotion από τις 27 Σεπτέμβρη ως τις 4 Οκτώβρη,ενώ δεν αποκλείονται και κάποιες εμφανίσεις μέσα στο 2011.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου